Opiskelijatoiminta

Opiskelijajäsenyys on alan perustutkintoa opiskelevalle bioanalyytikko-opiskelijalle ilmainen.

Alueyhdistykset vastaavat alueensa opiskelijatoiminnasta, joka sisältää esimerkiksi valmistuville opiskelijoille juhlatilaisuuksia sekä erilaisia opiskelijailtoja. Opiskelijat ovat tervetulleita alueyhdistysten järjestämiin muihinkin tapahtumiin. Erilaiset tapahtumat, kuten ulkoilu- ja teatteriretket, ovat loistava tilaisuus tutustua tuleviin työkavereihisi!

Alueyhdistyksesi voit valita itse esimerkiksi opiskelu- tai asuinpaikkasi mukaan.

Suomen Bioanalyytikkoliiton järjestämiin tapahtumiin on opiskelijoille oma edullinen hintansa.

Bioanalyytikko -opiskelijoiden Opintopäivä #BOOP2020

Suunnittele #BOOP2020 -opintopäivälle haalarimerkki 9.9. - 10.10.2019!

Bioanalyytikkoliiton opiskelijajäsen - suunnittele Valtakunnallisen Bioanalyytikko-opiskelijoiden Opintopäivälle eli #BOOP2020 -opintopäivälle haalarimerkki!

Merkistä tulee löytyä liiton logo, #BOOP2020 ja… siinäpä se. Loput saat suunnitella itse! Sinun ei tarvitse olla mestaripiirtäjä. Loistava ideakin merkistä voidaan toteuttaa. Lähetä luonnoksesi/ideasi meille toimisto(at)bioanalyytikkoliitto.fi tai WhatsAppiin 0503026504 viimeistään 10.10.2019! Muista lisätä myös yhteystietosi.

Liiton opiskelijatyöryhmä valitsee äänestykseen 3 parasta ehdotusta, joista TE, opiskelijat, pääsette äänestämään toteutettavaa haalarimerkkiä.

Tuotantoon äänestetty luonnos/idea palkitaan ilmaisella osallistumisella #BOOP2020 -opintopäivälle 8.2.2020. Tuotantoon valitusta kuvasta/ideasta ei makseta sen lähettäneelle erillistä tekijänoikeuspalkkiota em. palkinnon lisäksi ja voittaja kuvan/idean käyttöoikeus siirtyy Suomen Bioanalyytikkoliitto ry:n käyttöön.

Suunnittelukilpailuun osallistuminen edellyttää Suomen Bioanalyytikkoliitto ry:n opiskelijajäsenyyttä ja jäsenyyden on oltava voimassa vähintään 28.2.2020 asti. Bioanalyytikkoliiton opiskelijajäsenyys on ilmainen koko opiskeluiden ajan.