Senioritoiminta

Liiton seniorityöryhmä perustettiin 2.2.2000. Sen lisäksi toimii paikallisia senioriryhmiä. Senioriydintyöryhmä, joka toimii pääkaupunkiseudulla, suunnittelee senioreille yhteistä toimintaa: matkoja, tutustumiskäyntejä, teatterikäyntejä, kuntoutustapahtumia jne.. Tapahtumista ilmoitetaan Bioanalyytikko-lehdessä ja Senioritoiminta-sivulla.

Hyvät Seniorit!

Ilmoittautumiskäytäntö Suomen Bioanalyytikkoliiton Senioritoiminnan tapahtumiin ja retkille on muuttunut.

Retkille ilmoittaudutaan jatkossa Bioanalyytikkoliiton kotisivun kautta. He, joilla ei ole internettiä, ilmoittautuvat Thea Nurmelle tekstiviestillä numeroon 040 5240303.

Ilmoittautumiskaavakkeen löydät tältä sivuilta (salasanoja ei tarvita).  Valitse senioritoiminta ja täytä ilmoittautumiskaavake. Vahvistuksen mukana saat tilinumeron, jonne osallistumismaksu maksetaan. Vahvistuskirje tulee sähköpostiisi, jos sen olet ilmoittanut. Muutoin kiitos ilmoittautumisesta -sivulla näkyy tilinumero, muistathan ottaa sen ylös!

Retkiä koskeviin kysymyksiin vastaa Carita e-maililla caritasaviaro(at)gmail.com tai tekstarilla p. 044 368 5607

Ilmoittatumistiedot hävitetään tapahtuman jälkeen.

Kesäretki Somerolle 27.7.2019

Lähtö Kiasmalta klo 9.15 ja Haagan kirkolta 9.30

Tervetulokahvit nautitaan Pellavakeskuksessa,  jossa myydään lähiseudun käsityöläisten ja Pellavatehtaan tuotteita. Muita retken kohteita ovat televisiostakin tuttu Anitan Muotiputiiki Helmi ja Torppamuseo, joka on hieno kolmentoista 1700 -1800 luvun ajan rakennuksen muodostama kokonaisuus Hämeen Härkätien varrella sekä tutustutaan kauniiseen Someron. Sieltä matka jatkuu Myötätuulen teatteriin, missä ensin syödään ja sitten nautitaan teatteriesitys, jälkiruokakahvit juodaan teatterin väliajalla.

MINÄHÄN EN TERAPIAAN MENE!

Miten käy keski-ikäiseltä mieheltä pariterapia? Naura ja itke yhdessä hänen kanssaan!!! Joskus vaimo voi saada päähänsä, että on pariterapian aika – ja mies voi olla sitä mieltä, että sehän ei onnistu!

Hinta: 52€

Hinta sisältää yllä olevan ohjelmaan sekä aamukahvit, lounaan ja bussikuljetuksen.

Sitova ilmoittautuminen 28. kesäkuuta 2019 mennessä liiton kotisivuilla olevalla kaavakkeella tai tekstiviestillä puh. 040 5240303 (Huom! Vain ne, joilla ei ole internetiä käytössään!). Muista mainita mahdollinen erityisruokavalio.

Tiedoksi, että jos retken peruuttaa eräpäivän jälkeen, niin maksettua retkimaksua ei palautetta, koska kohteet perivät maksut ilmoitetun lukumäärän mukaan.

Ilmoittautuminen ”Kesäretki Somerolle”

Ilmoittautumisessa täytettävä kysytyt kohdat, tähdellä merkity ovat pakollisia.

Mikäli ilmoitat sähköpostiosoitteen, niin ilmoita haluatko siihen ilmoituksia tulevaisuudessa senioritapahtumista.

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.