Senioritoiminta

Liiton seniorityöryhmä perustettiin 2.2.2000. Sen lisäksi toimii paikallisia senioriryhmiä. Senioriydintyöryhmä, joka toimii pääkaupunkiseudulla, suunnittelee senioreille yhteistä toimintaa: matkoja, tutustumiskäyntejä, teatterikäyntejä, kuntoutustapahtumia jne.. Tapahtumista ilmoitetaan Bioanalyytikko-lehdessä ja Senioritoiminta-sivulla.

Hyvät Seniorit!

Ilmoittautumiskäytäntö Suomen Bioanalyytikkoliiton Senioritoiminnan tapahtumiin ja retkille on muuttunut.

Retkille ilmoittaudutaan Bioanalyytikkoliiton kotisivun kautta. He, joilla ei ole internettiä, ilmoittautuvat Eija Kykkäselle tekstiviestillä numeroon 050 337 1065.

Ilmoittautumiskaavakkeen löydät tältä sivuilta (salasanoja ei tarvita).  Valitse senioritoiminta ja täytä ilmoittautumiskaavake. Vahvistuksen mukana saat tilinumeron, jonne osallistumismaksu maksetaan. Vahvistuskirje tulee sähköpostiisi, jos sen olet ilmoittanut. Muutoin kiitos ilmoittautumisesta -sivulla näkyy tilinumero, muistathan ottaa sen ylös!

Retkiä koskeviin kysymyksiin vastaa Carita e-maililla caritasaviaro(at)gmail.com tai tekstarilla p. 044 368 5607

Ilmoittautumistiedot hävitetään tapahtuman jälkeen.

Kreivitär Maritza (PERUUTETTU)

29.8. suunniteltu teatteriesitys on peruutettu koronavirusepidemiatilanteen takia!

Syysretki Janakkalaan

Aika: 24.9.2020

Paikka: Janakkala

Liput: 66,00€

Ilmoittautuminen: 28.8.2020 mennessä

Lähtö: klo 8.00 Kiasmalta ja Haagan kirkolta 8.40 (Mikäli lähtijöitä väh.5 hlö)

Suuntaamme ensi Janakkalan Napianlan Wanhalle koulumuseolle, jossa meillä on koulutunti ja -ateria. Muista ottaa mukaan puhdas nenäliina ettet joudu arestiin tai peräti nurkkaan häpeämään.

Lounaan jälkeen tutustumme Leppäkoskella Ida Aalbergin ja torpparimuseoihin. Ennen kotimatkalle lähtöä nautimme iltapäiväkahvit.

Hinta:  66 € (retki toteutuu kun lähtijöitä väh. 30 hlöä)

Ilmoittautumiset: 28.8.2020 mennessä alla olevalla lomakkeella.

Ilmoittautuminen "Syysretki Janakkalaan"

Ilmoittautumisessa täytettävä kysytyt kohdat, tähdellä merkityt ovat pakollisia.

Mikäli ilmoitat sähköpostiosoitteen, niin ilmoita haluatko siihen ilmoituksia tulevaisuudessa senioritapahtumista.

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.