Senioritoiminta

Liiton seniorityöryhmä perustettiin 2.2.2000. Sen lisäksi toimii paikallisia senioriryhmiä. Senioriydintyöryhmä, joka toimii pääkaupunkiseudulla, suunnittelee senioreille yhteistä toimintaa: matkoja, tutustumiskäyntejä, teatterikäyntejä, kuntoutustapahtumia jne.. Tapahtumista ilmoitetaan Bioanalyytikko-lehdessä ja Senioritoiminta-sivulla.

Hyvät Seniorit!

Ilmoittautumiskäytäntö Suomen Bioanalyytikkoliiton Senioritoiminnan tapahtumiin ja retkille on muuttunut.

Retkille ilmoittaudutaan jatkossa Bioanalyytikkoliiton kotisivun kautta. He, joilla ei ole internettiä, ilmoittautuvat Thea Nurmelle tekstiviestillä numeroon 040 5240303.

Ilmoittautumiskaavakkeen löydät tältä sivuilta (salasanoja ei tarvita).  Valitse senioritoiminta ja täytä ilmoittautumiskaavake. Vahvistuksen mukana saat tilinumeron, jonne osallistumismaksu maksetaan. Vahvistuskirje tulee sähköpostiisi, jos sen olet ilmoittanut. Muutoin kiitos ilmoittautumisesta -sivulla näkyy tilinumero, muistathan ottaa sen ylös!

Retkiä koskeviin kysymyksiin vastaa Carita e-maililla caritasaviaro(at)gmail.com tai tekstarilla p. 044 368 5607

Ilmoittautumistiedot hävitetään tapahtuman jälkeen.

Etsitään henkilöä, joka hoitaisi puhelimitse tapahtuvat ilmoittautumiset. Caritalle voi ilmoittautua caritasaviaro@gmail.com

Opastettu kulttuurikävely

Aika: 15.10.2019 klo 11

Paikka: Fabianinkatu 33, museon sisäänkäynti 3. krs

Hinta: 4€

Yliopiston päärakennuksessa ja museon näyttelyyn tutustuminen. Kulttuurikävelyllä teemme ns. kampuskävelyn + päärakennuksessa käytäisiin konsistorisalissa katsomassa muotokuvia, (mikäli se on vapaana tuolloin). Kampuskävelyllä käydään Porthaniassa, Kaisa-talossa ja kerrotaan Kansalliskirjaston ja Topelian kortteleiden historiasta. Museon näyttelyyn tutustuttaisiin ensiksi noin 45 minuutin ajan. Kierroksen kesto n. 90 min

Sitovat ilmoittautumiset 4.10.19 mennessä liiton kotisivuilla olevalla kaavakkeella tai tekstiviestillä puh. 040 5240303 (Huom! Vain ne, joilla ei ole internetiä käytössään!).

Tiedoksi, että jos retken peruuttaa eräpäivän jälkeen, niin maksettua retkimaksua ei palautetta, koska kohteet perivät maksut ilmoitetun lukumäärän mukaan.

Ilmoittautuminen ”Opastettu kulttuurikävely”

Ilmoittautumisessa täytettävä kysytyt kohdat, tähdellä merkity ovat pakollisia.

Mikäli ilmoitat sähköpostiosoitteen, niin ilmoita haluatko siihen ilmoituksia tulevaisuudessa senioritapahtumista.

Viktoria ja hänen husaarinsa -operetti

Aika: 20.10.2019 klo 13.00 (liput jaetaan klo 12.30)

Paikka: Savoy teatteri, Kasarminkatu 46-48 00310 Helsinki

Liput: 36,50€

Koltay ja hänen palvelijansa Janczy ovat venäläisten sotavankina Siperiassa tuomittuna kuolemaan, kun vartija sattumalta ihastuu Janczyn kauniiseen viulunsoittoon päästäen hänet ja Koltayn vapaaksi. Koltay ja Janczy päätyvät juhliin, joissa selviää, että Koltayn kihlattu Viktoria on mennyt naimisiin Amerikan suurlähettilään kanssa kuultuaan rakastettunsa Koltayn kaatuneen.
Salaisessa kahdenkeskisessä tapaamisessa kuitenkin käy ilmi, että Koltay on elossa, ja Viktoria vaatii tätä matkustamaan pois säilyttääkseen nykyisen liittonsa.

Sitovat ilmoittautumiset oheisen lomakkeen kautta tai tekstiviestillä Thea Nurmi puh. 040 5240303 sekä maksut 6.9.2019 mennessä ilmoittautumisen yhteydessä annetulle tilille. Muistathan, että puhelimitse ilmoittautuminen on vain niille, joilla ei ole internetiä käytössään

TERVETULOA!

Huom! Jos peruutat osallitumisen ilmoittautumisajan päätyttyä, niin retkimaksuja ei voida palauttaa, sillä kohteet perivät maksut ilmoitetun lukumäärän mukaan.

Ilmoittautuminen ”Viktoria ja hänen husaarinsa -operetti ”

Florian Zeller Täydellinen lauantai

Aika: 9.11.2019 klo 13.00 (liput jaetaan klo 12.30)

Paikka: Areena teatteri, Hämeentie 2 Helsinki 00320

Liput: 43€

Jaakko Saariluoman ohjaama vauhdikas farssikomedia on syksyn ratkiriemukas hyvän tuulen energialataus!

Rooleissa: Pekka Strang, Vuokko Hovatta, Jouko Klemettilä, Sixten Lundberg, Vappu Nalbantoglu,
Matti Rasila.

Kun putki remppa on pienin huolesi. Markus on haaveillut vuosikausia harvinaisesta jazzlevystä, ja tehnyt vihdoin uskomattoman onnekkaan löydön kirpputorilta. Nyt hän toivoo saavansa hetken omaa laatuaikaa voidakseen rauhassa kuunnella legendaarista, kauan haaveilemaansa levyä.

Vaimo kuitenkin päättää juuri tänään aloittaa syvällisen keskustelun parisuhteen kommunikaatiosta. Ja pojan identiteettikriisi on saavuttanut lakipisteensä, ja sekin asia pitäisi ratkaista. Rakastajattaren huono omatunto on alkanut kolkuttaa, ja hän ilmaantuu odottamatta paikalle. Uusi yltiösosiaalinen naapurikin tulee kyläilemään, eikä suostu hienovaraisista viesteistä huolimatta millään lähtemään. Rauhallisen päivän muuttumisesta täydelliseksi painajaiseksi ei puutu enää kuin putkiremontti…

Sitovat ilmoittautumiset oheisen lomakkeen kautta tai tekstiviestillä Thea Nurmi puh. 040 5240303 sekä maksut 4.10.2019 mennessä ilmoittautumisen yhteydessä annetulle tilille. Muistathan, että puhelimitse ilmoittautuminen on vain niille, joilla ei ole internetiä käytössään

TERVETULOA!

Huom! Jos peruutat osallistumisen ilmoittautumisajan päätyttyä, niin retkimaksuja ei voida palauttaa, sillä kohteet perivät maksut ilmoitetun lukumäärän mukaan.

Ilmoittautuminen ”Florian Zeller Täydellinen lauantai”

Perinteinen Joulutapaaminen lounaan merkeissä

Aika: 10.12.19 klo 12.30 - 15.00

Paikka: Hotelli Arthur, Vuorikatu 9, 00100 Helsinki