Senioritoiminta

Liiton seniorityöryhmä perustettiin 2.2.2000. Sen lisäksi toimii paikallisia senioriryhmiä. Senioriydintyöryhmä, joka toimii pääkaupunkiseudulla, suunnittelee senioreille yhteistä toimintaa: matkoja, tutustumiskäyntejä, teatterikäyntejä, kuntoutustapahtumia jne.. Tapahtumista ilmoitetaan Bioanalyytikko-lehdessä ja Senioritoiminta-sivulla.

Hyvät Seniorit!

Ilmoittautumiskäytäntö Suomen Bioanalyytikkoliiton Senioritoiminnan tapahtumiin ja retkille on muuttunut.

Retkille ilmoittaudutaan jatkossa Bioanalyytikkoliiton kotisivun kautta. He, joilla ei ole internettiä, ilmoittautuvat Thea Nurmelle tekstiviestillä numeroon 040 5240303.

Ilmoittautumiskaavakkeen löydät tältä sivuilta (salasanoja ei tarvita).  Valitse senioritoiminta ja täytä ilmoittautumiskaavake. Vahvistuksen mukana saat tilinumeron, jonne osallistumismaksu maksetaan. Vahvistuskirje tulee sähköpostiisi, jos sen olet ilmoittanut. Muutoin kiitos ilmoittautumisesta -sivulla näkyy tilinumero, muistathan ottaa sen ylös!

Retkiä koskeviin kysymyksiin vastaa Carita e-maililla caritasaviaro(at)gmail.com tai tekstarilla p. 044 368 5607

Ilmoittautumistiedot hävitetään tapahtuman jälkeen.

Etsitään henkilöä, joka hoitaisi puhelimitse tapahtuvat ilmoittautumiset. Caritalle voi ilmoittautua caritasaviaro@gmail.com

Perinteinen Joulutapaaminen lounaan merkeissä

Aika: 10.12.19 klo 12.30 - 15.00

Paikka: Hotelli Arthur, Vuorikatu 9, 00100 Helsinki

Hinta: 14 €

Kerro myös nautitko lounaalla terästetyn tai alkoholittoman jouluglögin. Glögihinnasto: Alkoholiton glögi 5€, Terästetty glögi pieni 6€

Sitovat ilmoittautumiset 29.11.2019 mennessä oheisen lomakkeen kautta tai tekstiviestillä Thea Nurmi puh. 040 5240303. Muistathan, että puhelimitse ilmoittautuminen on vain niille, joilla ei ole internetiä käytössään

Tervetuloa!

Ilmoittautuminen ”Joululounas”

Ilmoittautumisessa täytettävä kysytyt kohdat, tähdellä merkity ovat pakollisia.

Mikäli ilmoitat sähköpostiosoitteen, niin ilmoita haluatko siihen ilmoituksia tulevaisuudessa senioritapahtumista.

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.