Senioritoiminta

Liiton seniorityöryhmä perustettiin 2.2.2000. Sen lisäksi toimii paikallisia senioriryhmiä. Senioriydintyöryhmä, joka toimii pääkaupunkiseudulla, suunnittelee senioreille yhteistä toimintaa: matkoja, tutustumiskäyntejä, teatterikäyntejä, kuntoutustapahtumia jne.. Tapahtumista ilmoitetaan Bioanalyytikko-lehdessä ja Senioritoiminta-sivulla.

Hyvät Seniorit!

Ilmoittautumiskäytäntö Suomen Bioanalyytikkoliiton Senioritoiminnan tapahtumiin ja retkille on muuttunut.

Retkille ilmoittaudutaan Bioanalyytikkoliiton kotisivun kautta. He, joilla ei ole internettiä, ilmoittautuvat Eija Kykkäselle tekstiviestillä numeroon 050 337 1065. Retkiä koskeviin kysymyksiin vastaa Carita sähköpostilla caritasaviaro(at)gmail.com tai tekstarilla p. 044 368 5607

Ilmoittautumiskaavakkeen löydät tältä sivuilta (salasanoja ei tarvita).  Valitse senioritoiminta ja täytä ilmoittautumiskaavake. Vahvistuksen mukana saat tilinumeron, jonne osallistumismaksu maksetaan. Vahvistuskirje tulee sähköpostiisi, jos sen olet ilmoittanut. Muutoin kiitos ilmoittautumisesta -sivulla näkyy tilinumero, muistathan ottaa sen ylös!

Ilmoittautumistiedot hävitetään tapahtuman jälkeen.

Mahdollisista koronavirusepidemian aiheuttamista muutoksista ilmoitetaan!

Sinebrychoffin taidemuseo

Aika: 22.10.2020 klo 11.15-12.15

Paikka: Bulevardi 40, 00120 Helsinki

Hinta: 13€ tai Museokortilla+ 6,5 € opastusmaksu/henkilö. Max 30 osallistujaa

Ilmoittautuminen: 8.10.2020 mennessä

Tiepolo- Venetsia Pohjolassa- näyttely

Venetsialainen mestari Giovanni Battista Tiepolo (1696–1770) loi yhdessä poikiensa Giovanni Domenicon (1727–1804) ja Lorenzon (1736–1776) kanssa maineikkaan ja menestyvän työhuoneen, joka vastaanotti tilauksia venetsialaisilta Maksu aatelisperheiltä ja ulkomaisilta ruhtinailta ja kuninkaallisilta.

Opastusmaksu maksetaan Caritalle 8.10. mennessä.

Näyttelyn jälkeen mahdollisuus osallistua lounaalle (paikka ilmoitetaan myöhemmin).

Sitovat ilmoittautumiset 8.10.20 mennessä alla olevalla kaavakkeella tai tekstiviestillä puh. 050 337 1065 (Huom! Vain ne, joilla ei ole internetiä käytössään!)

Tiedoksi, että jos retken peruuttaa eräpäivän jälkeen, niin maksettua retkimaksua ei palautetta, koska kohteet perivät maksut ilmoitetun lukumäärän mukaan.

Sinebrychoffin taidemuseo

Ilmoittautumisessa täytettävä kysytyt kohdat, tähdellä merkity ovat pakollisia.

Mikäli ilmoitat sähköpostiosoitteen, niin ilmoita haluatko siihen ilmoituksia tulevaisuudessa senioritapahtumista.

Hitler ja Blondi

Aika: 21.11.2020 klo 13.00

Paikka: Kansallisteatterin suuri näyttämö, Helsinki

Liput: 49€

Ilmoittautuminen: 17.10.2020 mennessä

Michael Baranin kirjoittama ja ohjaama näytelmä.

Rooleissa: Seela Sella, Verneri Lilja ja Mariola Aniolek / Niina Ranta

Sitovat ilmoittautumiset alla olevan lomakkeen kautta tai tekstiviestillä puh. 0503371065 sekä maksut 17.10.2020 mennessä ilmoittautumisen yhteydessä annetulle tilille. Muistathan, että puhelimitse ilmoittautuminen on vain niille, joilla ei ole internetiä käytössään

TERVETULOA!

Huom! Jos peruutat osallistumisen ilmoittautumisajan päätyttyä, niin retkimaksuja ei voida palauttaa, sillä kohteet perivät maksut ilmoitetun lukumäärän mukaan.

Ilmoittautuminen ”Hitler ja Blondi”

Punaorvot

Aika: 28.11.2020 klo 13.00

Paikka: Helsingin kaupungin teatteri, Pieni näyttämö, Eläintarhantie 5, Helsinki

Liput: 39€

Ilmoittautuminen: 21.10.2020 mennessä

Punaorvot käsittelee koskettavasti syvää kansallista traumaa ja vaiettua ajanjaksoa Suomen historiassa sisällissodan jälkeen. Punaorvot kertoo erään Toisella linjalla asuvan perheen tarinan – isä on kuollut sodan jälkiselvittelyissä, ja äiti joutuu luopumaan lapsistaan, koska näille ei riitä ruokaa. Näytelmä seuraa äidin ja lasten elämää Helsingissä sekä Pohjanmaalla sijoitusperheissä. Se on koskettava kuvaus äidinrakkaudesta, toivosta ja anteeksiannosta – ja antaa äänen niille, jotka olivat täysin syyttömiä ympäröiviin tapahtumiin.

Rooleissa: Antti Autio, Anna Böhm, Riitta Havukainen, Miika Laakso, Kari Mattila, Ella Mettänen, Leena Rapola, Venla Reimaluoto, Marjut Toivonen

Sitovat ilmoittautumiset alla olevan lomakkeen kautta tai tekstiviestillä puh. 0503371065 sekä maksut 21.10.2020 mennessä ilmoittautumisen yhteydessä annetulle tilille. Muistathan, että puhelimitse ilmoittautuminen on vain niille, joilla ei ole internetiä käytössään

TERVETULOA!

Ilmoittautuminen ”Punaorvot”