Senioritoiminta

Liiton seniorityöryhmä perustettiin 2.2.2000. Sen lisäksi toimii paikallisia senioriryhmiä. Senioriydintyöryhmä, joka toimii pääkaupunkiseudulla, suunnittelee senioreille yhteistä toimintaa: matkoja, tutustumiskäyntejä, teatterikäyntejä, kuntoutustapahtumia jne.. Tapahtumista ilmoitetaan Bioanalyytikko-lehdessä ja Senioritoiminta-sivulla.

Hyvät Seniorit!

Ilmoittautumiskäytäntö Suomen Bioanalyytikkoliiton Senioritoiminnan tapahtumiin ja retkille on muuttunut.

Retkille ilmoittaudutaan Bioanalyytikkoliiton kotisivun kautta. He, joilla ei ole internettiä, ilmoittautuvat Eija Kykkäselle tekstiviestillä numeroon 050 337 1065.

Ilmoittautumiskaavakkeen löydät tältä sivuilta (salasanoja ei tarvita).  Valitse senioritoiminta ja täytä ilmoittautumiskaavake. Vahvistuksen mukana saat tilinumeron, jonne osallistumismaksu maksetaan. Vahvistuskirje tulee sähköpostiisi, jos sen olet ilmoittanut. Muutoin kiitos ilmoittautumisesta -sivulla näkyy tilinumero, muistathan ottaa sen ylös!

Retkiä koskeviin kysymyksiin vastaa Carita e-maililla caritasaviaro(at)gmail.com tai tekstarilla p. 044 368 5607

Ilmoittautumistiedot hävitetään tapahtuman jälkeen.

Kevätretki Janakkalaan (PERUUTETTU)

14.5. suunniteltu kevätretki on peruutettu koronatilanteen takia!

Mielensäpahoittaja Samppalinnan kesäteatterissa

Aika: 18.7.2020 klo 14.00

Paikka: Samppalinnan Kesäteatteri, Turku

Liput: 71,00€

Ilmoittautuminen: 13.6.2020 mennessä

Mielensäpahoittaja tullaan näkemään ensimmäistä kertaa aivan uutena musiikkikomediaversiona. Komedian tarina pohjautuu Tuomas Kyrön menestysromaaneihin. Uudessa versiossa Mielensäpahoittajaa tarkastellaan kuitenkin uudella tavalla, uuden Samppalinnan Kesäteatterille kirjoitetun tekstin kautta. Musiikkikomedian ohjaa Kimmo Virtanen. Mielensäpahoittajassa esitettävä musiikki on osittain olemassa olevaa ja osittain täysin uutta, jonka säveltämisestä vastaa musiikin monitaituri Lauri Schreck

Sitovat ilmoittautumiset ja maksu 13.6.20 mennessä alla olevalla lomakkeella tai tekstiviestillä puh. 050 337 1065 (Huom! Vain ne, joilla ei ole internetiä käytössään!).

Ilmoita myös mahdolliset ruoka-allergiat.

Hintaan sisältyy matkat, lounas, teatterilippu, väliaikatarjoilu, kuljettaja sekä matkanjohtajan palvelut.

TERVETULOA!

Huom! Jos peruutat osallistumisen ilmoittautumisajan päätyttyä, niin retkimaksuja ei voida palauttaa, sillä kohteet perivät maksut ilmoitetun lukumäärän mukaan.

Ilmoittautuminen "Mielensäpahoittaja Samppalinnan Kesäteatterissä"

Ilmoittautumisessa täytettävä kysytyt kohdat, tähdellä merkityt ovat pakollisia.

Mikäli ilmoitat sähköpostiosoitteen, niin ilmoita haluatko siihen ilmoituksia tulevaisuudessa senioritapahtumista.

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.