#BOOP

13:45 Tauko

14:00 YAMK-opinnot

14:30 Bioanalyytikkona ulkomailla

15:15 Vuoden bioanalyytikko-opiskelijan 2023 ja haalarimerkkikilpailun voittajan julkaiseminen

15:30 Opintopäivä päättyy

Ilmoittautuminen aukeaa pian!

Suunnittele #BOOP2023 -opintopäivälle haalarimerkki

Bioanalyytikkoliiton opiskelijajäsen - suunnittele Valtakunnallisen Bioanalyytikko-opiskelijoiden Opintopäivälle eli #BOOP2023 -opintopäivälle haalarimerkki!

Merkistä tulee löytyä joko liiton logo tai teksti Suomen Bioanalyytikkoliitto ry tai SBL ry sekä #BOOP2023 ja… siinäpä se. Loput saat suunnitella itse! Sinun ei tarvitse olla mestaripiirtäjä. Loistava ideakin merkistä voidaan toteuttaa. Lähetä luonnoksesi/ideasi meille toimisto(at)bioanalyytikkoliitto.fi tai WhatsAppiin 0503026504 viimeistään 10.10.2022! Muista lisätä myös yhteystietosi.

Liiton opiskelijatyöryhmä valitsee äänestykseen parhaat ehdotukset, joista opiskelijat pääsevät äänestämään toteutettavaa haalarimerkkiä.

Tuotantoon äänestetty luonnos/idea palkitaan  hotellilahjakortilla. Tuotantoon valitusta kuvasta/ideasta ei makseta sen lähettäneelle erillistä tekijänoikeuspalkkiota em. palkinnon lisäksi ja voittaja kuvan/idean käyttöoikeus siirtyy Suomen Bioanalyytikkoliitto ry:n käyttöön. Myös kuvan viimeistely painokuntoon tapahtuu Bioanalyytikkoliiton toimesta.

Suunnittelukilpailuun osallistuminen edellyttää Suomen Bioanalyytikkoliitto ry:n opiskelijajäsenyyttä ja jäsenyyden on oltava voimassa vähintään 28.2.2023 asti. Bioanalyytikkoliiton opiskelijajäsenyys on ilmainen koko opiskeluiden ajan.

#BOOP2022 tapahtumaan liittyi haalarimerkkikilpailu ja vuoden 2022 haalarimerkin on suunnitellut bioanalyytikko-opiskelija Meri Nousiainen!

Onko luokkakaverisi Suomen Bioanalyytikkoliitto ry:n opiskelijajäsen? Oletko tavannut ihan mahtavan bioanalyytikko-opiskelijan harjoittelujaksolla?

Onko hän kunnostautunut erityisesti

- opinnoissaan tai

- opiskelijayhteistyön kehittämisessä tai

- onko hän merkittävällä tavalla edesauttanut bioanalyytikon ammatin tunnetuksi tekemistä tai

- toiminut ansiokkaasti bioanalyytikko-opiskelijoiden edustajana tai

ON VAAN PARAS BIOANALYYTIKKO-OPISKELIJA IKINÄ1?

Tee ehdotuksesi tästä viimeistään 30.11.2022