#BOOP

#BOOP2022 järjestetään 12.2.2022 Helsingissä.

Osallistu haalarimerkkikilpailuun, ks. lisätietoja alapuolelta.

Tapahtumassa julkistetaan myös Vuoden 2022 Bioanalyytikko-opiskelija.

Lue lisää ja tee ehdotus 30.11.2021 mennessä

Suunnittele #BOOP2022 -opintopäivälle haalarimerkki

Bioanalyytikkoliiton opiskelijajäsen - suunnittele Valtakunnallisen Bioanalyytikko-opiskelijoiden Opintopäivälle eli #BOOP2022 -opintopäivälle haalarimerkki!

Merkistä tulee löytyä joko liiton logo tai teksti Suomen Bioanalyytikkoliitto ry tai SBL ry sekä #BOOP2021 ja… siinäpä se. Loput saat suunnitella itse! Sinun ei tarvitse olla mestaripiirtäjä. Loistava ideakin merkistä voidaan toteuttaa. Lähetä luonnoksesi/ideasi meille toimisto(at)bioanalyytikkoliitto.fi tai WhatsAppiin 0503026504 viimeistään 30.11.2021! Muista lisätä myös yhteystietosi.

Liiton opiskelijatyöryhmä valitsee äänestykseen 3 parasta ehdotusta, joista opiskelijat pääsevät äänestämään toteutettavaa haalarimerkkiä.

Tuotantoon äänestetty luonnos/idea palkitaan ilmaisella osallistumisella #BOOP2021 -opintopäivälle 12.2.2022, joka järjestetään Helsingissä. Lisäksi voittaja saa hotellilahjakortin. Tuotantoon valitusta kuvasta/ideasta ei makseta sen lähettäneelle erillistä tekijänoikeuspalkkiota em. palkinnon lisäksi ja voittaja kuvan/idean käyttöoikeus siirtyy Suomen Bioanalyytikkoliitto ry:n käyttöön. Myös kuvan viimeistely painokuntoon tapahtuu Bioanalyytikkoliiton toimesta.

Suunnittelukilpailuun osallistuminen edellyttää Suomen Bioanalyytikkoliitto ry:n opiskelijajäsenyyttä ja jäsenyyden on oltava voimassa vähintään 28.2.2022 asti. Bioanalyytikkoliiton opiskelijajäsenyys on ilmainen koko opiskeluiden ajan.

#BOOP2021 tapahtumaan liittyi haalarimerkkikilpailu. Opiskelijat saivat syksyllä 2020 suunnitella haalarimerkin ja ehdokkaiden joukosta valita voittajan. Haalarimerkkikilpailun voitti Janita Pyykkinen Vantaalta.