Suomen Bioanalyytikkojen jäsenyys on ammattikunnalle etuoikeus

Suomen Bioanalyytikkojen jäseneksi voi liittyä jokainen laillistettu bioanalyytikko / laboratoriohoitaja tai bioanalyytikko-opiskelija (perustutkinto). Bioanalyytikoihin liitytään liittymällä oman alueesi alueyhdistykseen. Alueyhdistyksiä on 13. Alueyhdistykset järjestävät bioanalyytikoille ja laboratoriohoitajille ammatillista- ja virkistystoimintaa. Tutustu oman alueesi toimintaan!

Voit olla joko:

Jäsenenä olet oikeutettu moniin jäsenetuihin.

Miten liityn jäseneksi?

Liittyäksesi jäseneksi sinun tulee täyttää jäsenhakemus. Voit täyttää sähköisen jäsenhakemuksen. Samalla, kun liittyy Tehyn jäseneksi, voi liittyä myös Bioanalyytikkojen jäseneksi.

Liittymisen yhteydessä valitset alueyhdistyksen, johon haluat liittyä. Alueyhdistys hyväksyvät jäsenet.

Paperisen jäsenhakemuksen voit pyytää  toimistolta toimisto(at)bioanalyytikot.fi tai 0503026504. Jäsenhakemus lähetetään täytettynä ja allekirjoitettuna osoitteeseen:

Suomen Bioanalyytikot ry
00060 TEHY

Bioanalyytikot ja Tehy

Tehyn keskeisenä tehtävänä on huolehtia terveydenhuoltoalalle koulutetun henkilöstön palkkaus- ja palvelusehtojen parantamisesta ja osallistua näitä asioita koskeviin neuvotteluihin.

Liity myös Tehyn jäseneksi www.tehy.fi.