Kl. neurofysiologian stipendi

Kliinisen neurofysiologian alan stipendihaku

Suomen Bioanalyytikot ry sai vuonna 2023 varoja alan kansainväliseltä järjestöltä OSET:lta (International Organisation of Societies for Electrophysiological Technology ) järjestön lakkauduttua

Suomen Bioanalyytikot ry hallitus on päättänyt jakaa varat stipendeinä kliinisen neurofysiologian alan koulutukseen/kongresseihin. Stipendejä voi hakea jatkuvasti ja niitä myönnetään niin kauan, kun on saatuja varoja.

Myöntämiskriteerit

· Stipendi myönnetään neurofysiologian alan opintopäivien/kongressien osallistumismaksuihin ja/tai matka- ja majoituskuluihin.

· Suomen Bioanalyytikot ry:n varsinainen jäsenyys (jäsenmaksu maksettu kuluvalta ja edelliseltä vuodelta.) Mikäli hakija on ollut edellisenä vuonna opiskelijajäsen, ei jäsenmaksun maksamisvelvoitetta ole ollut.

Kirjalliset hakemukset (lomake nettisivuilla) palautetaan Suomen Bioanalyytikot ry:n hallitukselle toimisto@bioanalyytikot.fi tai postitse Suomen Bioanalyytikot ry, Päijänteen 12 (Gebhardinaukio 1), 00510 Helsinki. Hakemuksessa on selvitettävä matkasuunnitelma ja kustannusarvio. Kustannuksiksi luetaan matkustuskulut, osallistumismaksut ja majoituskulut. Sähköpostin osoitekentässä on oltava maininta ”Kliinisen neurofysiologian stipendi”.