Koulutukset

Aika: 14.3.2024 klo 17:30 - 18:30
Paikka: webinaari

Tervetuloa jäsenille maksuttomaan webinaariin!

Webinaarin pitää Laura Härmä, rentoutusohjaaja, bioanalyytikko YAMK

Laura esittäytyy:

Olen kohta 45v Bioanalyytikko YAMK, oman elämänsä mestarisuorittaja. Vuosi sitten huomasin, että en osaa enää pysähtyä. Vaikka ystävät ja työtoverit olivat jo huomanneet, että meno on hurjaa, niin meni aikansa ennen kuin itse tajusin, että minun on pakko alkaa pysäyttämään kiireen kierre. Aivot oli koko ajan ylikierroksilla, keho oireili ja palautuminen ei enää onnistunut. Rentoutusohjaajan koulutus oli pyörinyt ajatuksissa kauan ja päätin tarttua siihen. Koulutuksen aikana perehdyin erilaisiin hengitys,-liike,-kosketus, sekä mielikuvarentoutuksiin. Keskusteluissa kollegoiden kanssa huomasin, että terveydenhuoltoalalla on monta muutakin kaltaistani. Olemme tunnollisia ja ahkeria ihmisiä, ja valitettavasti unohdamme itsemme usein. Nyt teen bioanalyytikon keikkatöitä edelleen, erilaisia projekteja ja rentoutusohjaajan töitä oman yritykseni kautta. Omasta hyvinvoinnista ja jaksamisesta tulisi jokaisen meistä pitää huolta. Sillä jos et itse pidä huolta itsestäsi, kuka muu sitä tekee. Suosittelen lämpimästi kokeilemaan erilaisia keinoja oman hyvinvoinnin tueksi.

Lauran sanoin ”Relaa ennen kuin delaat!”

Tervetuloa webinaariin!

Pääset ilmoittautumaan jäsensivuilla

Mikäli jäsensivuille kirjautumisessa ongelmaa, ota yhteyttä toimisto@bioanalyytikot.fi