4.8.2021

Koronaepidemia-aika on ollut monella tavalla hyvin erityistä aikaa bioanalyytikoille ja laboratoriohoitajille. Suomen Bioanalyytikkoliitto ry haluaa kerätä kokemuksia koronaepidemian vaikutuksista bioanalyytikoiden ja laboratoriohoitajien työhön/opiskeluihin kirjoituksin ja kuvin.

Kirjoita omalla tyylilläsi, emme rajoita kirjoituksen pituutta. Voit kirjoittaa jostain pienestä yksityiskohdasta, kokemuksestasi tai laajemmasta kokonaisuudesta. Lähetä vain sellaista ainestoa, jonka lähettämiseen sinulla on oikeus ja / tai lupa. Lähetä myös kuvien mukaan tietoa kuvista, tapahtumista, kokemuksistasi. Lähettämällä kirjoituksen tai kuvamateriaalia annat luvan sen käyttöön. Materiaalia käytetään vain Vuosi etulinjassa-artikkeleiden ja sosiaalisen median postausten yhteydessä. Voit kirjoittaa omalla nimelläsi tai nimimerkilla. Mikäli haluat julkaista kirjoituksesi/kuvasi vain nimimerkillä täytä kuitenkin henkilö- ja yhteystietosi.  Lähetä kirjoituksesi/kuvasi 13.8.2021 mennessä.

Vuosi-etulinjassa, kirjoita tarina tai lähetä kuvamateriaalia