Senioritoiminta

Liiton seniorityöryhmä perustettiin 2.2.2000. Sen lisäksi toimii paikallisia senioriryhmiä. Senioriydintyöryhmä, joka toimii pääkaupunkiseudulla, suunnittelee senioreille yhteistä toimintaa: matkoja, tutustumiskäyntejä, teatterikäyntejä, kuntoutustapahtumia jne.. Tapahtumista ilmoitetaan Bioanalyytikko-lehdessä ja Senioritoiminta-sivulla.

Hyvät Seniorit!

Ilmoittautumiskäytäntö Suomen Bioanalyytikkoliiton Senioritoiminnan tapahtumiin ja retkille on muuttunut.

Retkille ilmoittaudutaan jatkossa Bioanalyytikkoliiton kotisivun kautta. He, joilla ei ole internettiä, ilmoittautuvat Thea Nurmelle tekstiviestillä numeroon 040 5240303.

Ilmoittautumiskaavakkeen löydät tältä sivuilta (salasanoja ei tarvita).  Valitse senioritoiminta ja täytä ilmoittautumiskaavake. Vahvistuksen mukana saat tilinumeron, jonne osallistumismaksu maksetaan. Vahvistuskirje tulee sähköpostiisi, jos sen olet ilmoittanut. Muutoin kiitos ilmoittautumisesta -sivulla näkyy tilinumero, muistathan ottaa sen ylös!

Ilmoittatumistiedot hävitetään tapahtuman jälkeen.

Pullo cavaa ja aurinkoa

Areena teatteri 24.11.2018 klo 13.00

Lämmin ja oivaltava komedia naisten ystävyydestä ja unelmien vanhainkodista.

Kuohuviinin nosteessa neljä ystävystä uneksii yhteisestä, boheemista vanhainkodista, jossa he saisivat lopulta olla ja tehdä mitä haluavat. Kuinka sopuisan nelikon pelisääntöjen, säästöjen ja perhesuhteiden käy, kun portugalilaisesta keramiikkakylästä löytyy täydellinen talo – se toiveiden taiteilijakoti, jossa he voisivat viettää yksilöllisen ja yhteisöllisen vanhuuden?

Rooleissa: Heidi Herala, Sanna-June Hyde, Jaana Saarinen, Aino Seppo, Sauli Suonpää, Eija Vilpas

Hinta:  43€

Sitovat ilmoittautumiset oheisen lomakkeen kautta tai tekstiviestillä Thea Nurmi puh. 040 5240303 sekä maksut 17.10.2018 mennessä ilmoittautumisen yhteydessä annetulle tilille. Muistathan, että puhelimitse ilmoittautuminen on vain niille, joilla ei ole internetiä käytössään

TERVETULOA!

Huom! Jos peruutat retken ilmoittautumisajan päätyttyä, niin retkimaksuja ei voida palauttaa, sillä kohteet perivät maksut ilmoitetun lukumäärän mukaan.

Joululounas

11.12.18 klo 12.30 alkaen Hotelli Arthurissa, Vuorikatu 9, 00100 Helsinki

Kerro myös nautitko lounaalla terästetyn tai alkoholittoman jouluglögin. Glögihinnasto: Alkoholiton glögi 5.00€, Terästetty glögi pieni 6.00€, Terästetty glögi iso 8.50€

Sitovat ilmoittautumiset 30.11.2018 mennessä oheisen lomakkeen kautta tai tekstiviestillä Thea Nurmi puh. 040 5240303. Muistathan, että puhelimitse ilmoittautuminen on vain niille, joilla ei ole internetiä käytössään

Tervetuloa!

Ilmoittautuminen ”Joululounas”

Ilmoittautumisessa täytettävä kysytyt kohdat, tähdellä merkity ovat pakollisia.

Mikäli ilmoitat sähköpostiosoitteen, niin ilmoita haluatko siihen ilmoituksia tulevaisuudessa senioritapahtumista.

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.