Senioritoiminta

Liiton seniorityöryhmä perustettiin 2.2.2000. Sen lisäksi toimii paikallisia senioriryhmiä. Senioriydintyöryhmä, joka toimii pääkaupunkiseudulla, suunnittelee senioreille yhteistä toimintaa: matkoja, tutustumiskäyntejä, teatterikäyntejä, kuntoutustapahtumia jne.. Tapahtumista ilmoitetaan Bioanalyytikko-lehdessä ja Senioritoiminta-sivulla.

Hyvät Seniorit!

Ilmoittautumiskäytäntö Suomen Bioanalyytikkoliiton Senioritoiminnan tapahtumiin ja retkille on muuttunut.

Retkille ilmoittaudutaan jatkossa Bioanalyytikkoliiton kotisivun kautta. He, joilla ei ole internettiä, ilmoittautuvat Thea Nurmelle tekstiviestillä numeroon 040 5240303.

Ilmoittautumiskaavakkeen löydät tältä sivuilta (salasanoja ei tarvita).  Valitse senioritoiminta ja täytä ilmoittautumiskaavake. Vahvistuksen mukana saat tilinumeron, jonne osallistumismaksu maksetaan. Vahvistuskirje tulee sähköpostiisi, jos sen olet ilmoittanut. Muutoin kiitos ilmoittautumisesta -sivulla näkyy tilinumero, muistathan ottaa sen ylös!

Ilmoittatumistiedot hävitetään tapahtuman jälkeen.

Syksyn 2018 ohjelma

Syysretki Kotkaan 27. syyskuuta 2018

OHJELMA:

Aamupäiväkahvit/tee & posso nautitaan possokahvit/tee torikahvila Paussissa.

Tutustutaan ensin Kotkan vanhimpaan rakennukseen, Pyhän Nikolaoksen Ortodoksiseen kirkkoon. Kirkossa ryhmän vastaanottaa )Maria Purpur (rooliopas), ravintola Keisarinsatamassa nautitaan buffetpöydästä lounas, jonka jälkeen lähdetään opastetulle kaupunkikierrokselle ja käymme Alvar Aallon jalanjäljillä Sunilassa.

Lähtö:
klo 8.30 Kiasma
klo 9.00 Haagan kirkko

Paluu:
klo 16.30 lähtö Kotkasta
klo 18.30 Helsingissä

Hinta 46 € sisältää yllä olevan opastetun ohjelman, kahvituksen, lounaan ja bussikuljetuksen sekä kuljettajan ja matkan johtajan palvelut.

Sitovat ilmoittautumiset ja maksut syyskuun 7. päivään 2018 mennessä liiton kaavakkeella tai tekstiviestillä Thea Nurmi 040 5240303 (Huom! Vain ne, joilla ei ole internetiä käytössään!) Muista mainita mahdollinen erityisruokavalio.  Maksutiedot saat ilmoittaumisen yhteydessä.

Tiedoksi, että jos retken peruuttaa eräpäivän jälkeen niin maksettua retkimaksua ei palautetta koska kohteet perivät maksut ilmoitetun lukumäärän mukaan.

Opastettu käynti Suomen Pankin rahamuseoon
18.10.2018 klo 11-12 Snellmaninkatu 2, Helsinki

Vierailemme Suomen Pankin vierailukeskuksessa toimivassa rahamuseossa, jossa tutustumme oppaan johdolla keskuspankin toimintaan ja historiaan. Suomen Pankin rahamuseo esittelee rahan historiaa meillä ja muualla sekä Suomen Pankin toimintaa Euroopan keskuspankkijärjestelmässä. Museoon on vapaapääsy ja opastus on maksuton. Ryhmän koko max. 30 henkilöä.

Lounaspaikka vielä avoin. Ilmoita osallistutko lounaalle sekä mahdolliset ruoka-allergiat.

Ilmoittautuminen 2. lokakuuta 2018 mennessä liiton kotisivuilla olevalla kaavakkeella tai tekstiviestillä puh. 040 5240303 (Huom! Vain ne, joilla ei ole internetiä käytössään!) Muista mainita mahdollinen erityisruokavalio.

PAIKAT OVAT TÄYNNÄ, VOIT ILMOITTAUTUA VARASIJOILLE!

Ilmoittautuminen ”Suomen pankin rahamuseoon”

Ilmoittautumisessa täytettävä kysytyt kohdat, tähdellä merkity ovat pakollisia.

Mikäli ilmoitat sähköpostiosoitteen, niin ilmoita haluatko siihen ilmoituksia tulevaisuudessa senioritapahtumista.

Pullo cavaa ja aurinkoa

Areena teatteri 24.11.2018 klo 13.00

Lämmin ja oivaltava komedia naisten ystävyydestä ja unelmien vanhainkodista.

Kuohuviinin nosteessa neljä ystävystä uneksii yhteisestä, boheemista vanhainkodista, jossa he saisivat lopulta olla ja tehdä mitä haluavat. Kuinka sopuisan nelikon pelisääntöjen, säästöjen ja perhesuhteiden käy, kun portugalilaisesta keramiikkakylästä löytyy täydellinen talo – se toiveiden taiteilijakoti, jossa he voisivat viettää yksilöllisen ja yhteisöllisen vanhuuden?

Rooleissa: Heidi Herala, Sanna-June Hyde, Jaana Saarinen, Aino Seppo, Sauli Suonpää, Eija Vilpas

Hinta:  43€

Sitovat ilmoittautumiset oheisen lomakkeen kautta tai tekstiviestillä Thea Nurmi puh. 040 5240303 sekä maksut 17.10.2018 mennessä ilmoittautumisen yhteydessä annetulle tilille. Muistathan, että puhelimitse ilmoittautuminen on vain niille, joilla ei ole internetiä käytössään

TERVETULOA!

Huom! Jos peruutat retken ilmoittautumisajan päätyttyä, niin retkimaksuja ei voida palauttaa, sillä kohteet perivät maksut ilmoitetun lukumäärän mukaan.

Ilmoittautuminen ”Pullo cavaa ja aurinkoa”

Joululounas

11.12.18 klo 12.30 alkaen Hotelli Arthurissa, Vuorikatu 9, 00100 Helsinki

Kerro myös nautitko lounaalla terästetyn tai alkoholittoman jouluglögin. Glögihinnasto: Alkoholiton glögi 5.00€, Terästetty glögi pieni 6.00€, Terästetty glögi iso 8.50€