Senioritoiminta

Liiton seniorityöryhmä perustettiin 2.2.2000. Sen lisäksi toimii paikallisia senioriryhmiä. Senioriydintyöryhmä, joka toimii pääkaupunkiseudulla, suunnittelee senioreille yhteistä toimintaa: matkoja, tutustumiskäyntejä, teatterikäyntejä, kuntoutustapahtumia jne.. Tapahtumista ilmoitetaan Bioanalyytikko-lehdessä ja Senioritoiminta-sivulla.

Hyvät Seniorit!

Ilmoittautumiskäytäntö Suomen Bioanalyytikkoliiton Senioritoiminnan tapahtumiin ja retkille on muuttunut.

Retkille ilmoittaudutaan jatkossa Bioanalyytikkoliiton kotisivun kautta. He, joilla ei ole internettiä, ilmoittautuvat Thea Nurmelle tekstiviestillä numeroon 040 5240303.

Ilmoittautumiskaavakkeen löydät tältä sivuilta (salasanoja ei tarvita).  Valitse senioritoiminta ja täytä ilmoittautumiskaavake. Vahvistuksen mukana saat tilinumeron, jonne osallistumismaksu maksetaan. Vahvistuskirje tulee sähköpostiisi, jos sen olet ilmoittanut. Muutoin kiitos ilmoittautumisesta -sivulla näkyy tilinumero, muistathan ottaa sen ylös!

Ilmoittatumistiedot hävitetään tapahtuman jälkeen.

Kesän 2018 ohjelma

”Kunnon komedia”  26. heinäkuuta 2018

Tervetuloa kesäteatterimatkalle Heinolaan 26.7.2018. Siellä on tarjolla

KUNNON KOMEDIA

Tässä englantilaisfarssissa vauhti on hurjaa, huumori mustalle vivahtavaa ja henkilöt riemastuttavasti paniikissa. Rolandin ja Julian pyörittämän terveyskylpylän rauha rikkoutuu, kun Julian kuolleeksi luultu ensimmäinen mies, charmikas roisto Sidney ilmaantuu elävänä paikalle. Hänellä ei ole pienintäkään aikomusta jäädä rikkomaan pariskunnan onnea. Hän haluaa vain tallelokeronsa avaimen. Mutta jos selviää kuka hän on, kaikki kolme joutuvat vankilaan vakuutuspetoksesta.

Suomen hauskimmat näyttelijät yhdessä vauhdikkaan käsikirjoituksen kanssa saavat yleisön viihtymään, nauramaan ja hymyilemään!

Ohjaus: Pertti Sveholm. Rooleissa: Risto Kaskilahti, Anu Sinisalo, Jonna Järnefelt, Pihla Penttinen, Jaana Saarinen, Taisto Oksanen ja Jari Pehkonen.

Lähtö: 26.7.2018 Helsingistä:
klo 10.00 Kiasman tilausajopysäkki, Mannerheimin aukio
klo 10.15 Huopalahden kko, Vespertie 12.

Matkan hinta on 60 € sisältäen bussikuljetukset, lounaan menomatkalla (Ravintola Lokki, Lahti), teatterilipun, väliaikatarjoilun (kahvi+mansikkaleivos) sekä matkanjohtajan ja kuljettajan palvelut.

Matkanjohtajina toimivat Carita Saviaro ja Juha Hytönen.

Ilmoittautumiset 21.6.2018 ja maksut mennessä Bioanalyytikkoliiton kotisivuilla olevan imoittautumiskaavakkeella tai puhelimitse/ tekstiviestillä Thea Nurmi  040 5240303. Muista mainita mahdollinen erityisruokavalio. Maksutiedot saat ilmoittaumisen yhteydessä.

Huom! Viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen matkaa ei voi perua, koska kohteet perivät maksun vahvistetun lukumäärän mukaan.

Tervetuloa matkalle! Lähdetään nauramaan yhdessä!

Ilmoittautuminen ”Kunnon komedia”

Ilmoittautumisessa täytettävä kysytyt kohdat, tähdellä merkity ovat pakollisia.

Mikäli ilmoitat sähköpostiosoitteen, niin ilmoita haluatko siihen ilmoituksia tulevaisuudessa senioritapahtumista.

Syksyn 2018 ohjelma

Syysretki Kotkaan 27. syyskuuta 2018

OHJELMA:

Aamupäiväkahvit/tee & posso nautitaan possokahvit/tee torikahvila Paussissa.

Tutustutaan ensin Kotkan vanhimpaan rakennukseen, Pyhän Nikolaoksen Ortodoksiseen kirkkoon. Kirkossa ryhmän vastaanottaa )Maria Purpur (rooliopas), ravintola Keisarinsatamassa nautitaan buffetpöydästä lounas, jonka jälkeen lähdetään opastetulle kaupunkikierrokselle ja käymme Alvar Aallon jalanjäljillä Sunilassa.

Lähtö:
klo 8.30 Kiasma
klo 9.00 Haagan kirkko

Paluu:
klo 16.30 lähtö Kotkasta
klo 18.30 Helsingissä

Hinta 46 € sisältää yllä olevan opastetun ohjelman, kahvituksen, lounaan ja bussikuljetuksen sekä kuljettajan ja matkan johtajan palvelut.

Sitovat ilmoittautumiset ja maksut syyskuun 7. päivään 2018 mennessä liiton kaavakkeella tai tekstiviestillä Thea Nurmi 040 5240303 (Huom! Vain ne, joilla ei ole internetiä käytössään!) Muista mainita mahdollinen erityisruokavalio.  Maksutiedot saat ilmoittaumisen yhteydessä.

Tiedoksi, että jos retken peruuttaa eräpäivän jälkeen niin maksettua retkimaksua ei palautetta koska kohteet perivät maksut ilmoitetun lukumäärän mukaan.

Ilmoittautuminen ”Syysretki Kotkaan”

Opastettu käynti Suomen Pankin rahamuseoon
18.10.2018 klo 11-12 Snellmaninkatu 2, Helsinki

Vierailemme Suomen Pankin vierailukeskuksessa toimivassa rahamuseossa, jossa tutustumme oppaan johdolla keskuspankin toimintaan ja historiaan. Suomen Pankin rahamuseo esittelee rahan historiaa meillä ja muualla sekä Suomen Pankin toimintaa Euroopan keskuspankkijärjestelmässä. Museoon on vapaapääsy ja opastus on maksuton. Ryhmän koko max. 30 henkilöä.

Lounaspaikka vielä avoin. Ilmoita osallistutko lounaalle sekä mahdolliset ruoka-allergiat.

Ilmoittautuminen 2. lokakuuta 2018 mennessä liiton kotisivuilla olevalla kaavakkeella tai tekstiviestillä puh. 040 5240303 (Huom! Vain ne, joilla ei ole internetiä käytössään!) Muista mainita mahdollinen erityisruokavalio.

Ilmoittautuminen ”Suomen pankin rahamuseoon”