Senioritoiminta

Liiton seniorityöryhmä perustettiin 2.2.2000. Sen lisäksi toimii paikallisia senioriryhmiä. Senioriydintyöryhmä, joka toimii pääkaupunkiseudulla, suunnittelee senioreille yhteistä toimintaa: matkoja, tutustumiskäyntejä, teatterikäyntejä, kuntoutustapahtumia jne. Ilmoittautumiset ottaa vastaan liiton järjestösihteeri ja niistä ilmoitetaan Bioanalyytikko-lehdessä ja Senioritoiminta-sivulla.

Syksyn 2017 ohjelma

MATILDAN TAIKA -­kulttuuripaketti 26.9.2017!

Syysretkellä 26.9.2017 tutustumme Mathildedalin ruukkikylään ja sen historiaan. Kylä edustaa 1800– luvun ruukkia punamulta taloineen, kartanomiljöineen ja vanhoine tehdasrakennuksineen upean luonnon ja meren äärellä.

Lähtö: klo 8.00 Kiasmalta
Ohjelma: Nautimme kahvit leivonnaisella kahvila Kyläkonttorissa, joka sijaitsee 1850–luvulta peräisin olevassa muuntaja –rakennuksessa meren äärellä. Pienen kävelyretken aikana tutustumme ruukkitehdasalueen vanhoihin rakennuksiin ja niiden historiaan oppaan johdolla. Kurkistamme Teijon alueen ruukkien historiaan ja tähän päivään, sekä vierailemme Teijon Tehtaat Vuosisatojen Saatossa historianäyttelyssä, jossa on esillä Teijon alueen ruukeissa valmistettuja koneita ja laitteita. Vierailemme myös Teijon kirkossa.Lounastamme ravintola Ruukin Krouvissa, joka on kunnostettu vanhaa kunnioittaen entiseen karkaisimo–rakennukseen.

Ilmoittautuminen ja retken hinta 55 € maksettava 9.9.17 mennessä. Tilinumeron saa ilmoittautuessa Bioanalyytikkoliiton toimistoon. Ilmoittautumisen yhteydessä ilmoita sähköpostiosoite sekä puhelinumero, josta sinut tavoittaa tarvittaessa.

Myrskyluodon Maija 21.10.2017 klo 13.00

Helsingin kaupungin teatterin suuri näyttämö
Eläintarhantie 5, Helsinki

Rooleissa:  Laura Alajääski, Aaro Wichmann, Sari Haapamäki, Helena Haaranen, Sofia Hilli, Anna-Maija Jalkanen, Juha Jokela, Kirsi Karlenius, Jyrki Kasper, Aksinja Lommi, Kai Lähdesmäki, Kari Mattila, Heidi Naakka, Unto Nuora, Jukka Nylund,Emilia Nyman, Sami Paasila, Mikko Paloniemi, Tiina Peltonen, Raili Raitala, Matti Olavi Ranin, Leena Rapola, Matti Rasila, Eero Saarinen, Inka Tiitinen, Antti Timonen, Marjut Toivanen, Kaisa Torkkel, Leenamari Unho, Mikko Vihma

Lapset: Henrik Björklund, Luca Elshout, Jenni Haapanen, Ohto Heiskanen, Anton Hietalahti, Helmi Hänninen, Kaapo Kallio, Kaspian Kallio, Ella Niinistö, Pablo Ounaskari, Lotta Pesonen, Aada Punakivi, Miska Sagulin, Elsa Tapani, Kasperi Virta. Ohjaus Kari Rentola, musiikin sovitus Arttu Takalo ja sanoitukset Maija Vilkkumaa

Ilmoittautuminen ja lipun hinta 73 € maksettava 13.9.17 mennessä. Tilinumeron saa ilmoittautuessa Bioanalyytikkoliiton toimistoon. Ilmoittautumisen yhteydessä ilmoita sähköpostiosoite sekä puhelinumero, josta sinut tavoittaa tarvittaessa.

Toinen koti 2.12.2017 klo 13.00

Kansallisteatterin Omapohjassa kiertuenäyttämön Toinen Koti 12.2017 klo 13.00 tosiseikkoja vieraudesta ja vastaanottamisesta Suomen 100-vuotissyntymäpäivän kunniaksi maailman vanhimmassa suomenkielisessä teatterissa nähdään Toinen koti, jossa kohtaavat pakolaisina Suomeen tulleet ja tänne syntyneet taiteilijat. Dokumentaarisessa teatteriesityksessä kysytään, mikä on koti ja mitä kotoutuminen. Esityksessä nähdään erilaisia ihmisiä matkalla kodista toiseen.

Sitova ilmoittautuminen ja lipun hinta 25 € maksettava 23.10.17 mennessä. Tilinumeron saa ilmoittautuessa Bioanalyytikkoliiton toimistoon. Ilmoittautumisen yhteydessä ilmoita sähköpostiosoite sekä puhelinnumero, josta sinut tavoittaa tarvittaessa.

Joululounas 7.12.2017 klo 12.30

Perinteinen yhteinen joululounas nautitaan 7.12.2017 klo 12.30 alkaen Hotelli Arthurissa, Vuorikatu 19 00100 Helsinki.

Sitova ilmoittautuminen 27.11.17 mennessä. Ilmoittautumisen yhteydessä ilmoita sähköpostiosoite ja puhelinnumero, josta sinut tavoittaa tarvittaessa. Kerro samalla haluatko nauttia jouluglögin ja otatko terästetyn 8,00 € tai alkoholittoman 4,50€.