Senioritoiminta

Liiton seniorityöryhmä perustettiin 2.2.2000. Sen lisäksi toimii paikallisia senioriryhmiä. Senioriydintyöryhmä, joka toimii pääkaupunkiseudulla, suunnittelee senioreille yhteistä toimintaa: matkoja, tutustumiskäyntejä, teatterikäyntejä, kuntoutustapahtumia jne.. Tapahtumista ilmoitetaan Bioanalyytikko-lehdessä ja Senioritoiminta-sivulla.

Hyvät Seniorit!

Ilmoittautumiskäytäntö Suomen Bioanalyytikkoliiton Senioritoiminnan tapahtumiin ja retkille on muuttunut.

Retkille ilmoittaudutaan jatkossa Bioanalyytikkoliiton kotisivun kautta. He, joilla ei ole internettiä, ilmoittautuvat Thea Nurmelle tekstiviestillä numeroon 040 5240303.

Ilmoittautumiskaavakkeen löydät tältä sivuilta (salasanoja ei tarvita).  Valitse senioritoiminta ja täytä ilmoittautumiskaavake. Vahvistuksen mukana saat tilinumeron, jonne osallistumismaksu maksetaan. Vahvistuskirje tulee sähköpostiisi, jos sen olet ilmoittanut. Muutoin kiitos ilmoittautumisesta -sivulla näkyy tilinumero, muistathan ottaa sen ylös!

Retkiä koskeviin kysymyksiin vastaa Carita e-maililla caritasaviaro(at)gmail.com tai tekstarilla p. 044 368 5607

Ilmoittatumistiedot hävitetään tapahtuman jälkeen.

Kevään 2019 ohjelma

Kinky Boots -musikaali

Helsingin kaupunginteatterin suuri näyttämö 9.3.2019 klo 13.00

Pop-ikoni Cyndi Lauperin säveltämä musikaali Kinky Boots juhlistaa erilaisuutta, ystävyyttä ja ennakkoluulojen voittamista.

Kinky Boots vie sinut vuoristoradan vauhdilla tehdashallien hämärästä muotimaailman huipulle. Isänsä konkurssin partaalla olevan kenkätehtaan perinyt Charlie on epätoivoinen kaatuvan yrityksensä kanssa. Apuun saapuu kuin luonnonvoima, glitterin ja höyhenien keskeltä, hurmaava viihdetaiteilija Lola seurueineen villin ideansa kanssa. Tämä pari, jolla ei pitäisi olla mitään yhteistä, yltää lopulta uskomattomiin
saavutuksiin, joista muut vain uneksivat.

Kinky Boots on Kaupunginteatterin uusi musikaali, jossa on potkua suurella sydämellä! Avaa sydämesi, laita korkokengät jalkaan ja tule kokemaan fantastinen show joka on rakkauden asialla!

Hinta: 73 €

Sitovat ilmoittautumiset ja maksut 2. helmikuuta 2019 mennessä alla ohessa olevalla kaavakkeella tai tekstiviestillä Thea Nurmi 040 5240303 (Huom! Vain ne, joilla ei ole internetiä käytössään!).  Maksutiedot saat  ilmoittaumisen kiitos-sivun yhteydessä.

Tiedoksi, että jos peruutat eräpäivän jälkeen, niin maksettua maksua ei palautetta, koska kohteet perivät maksut ilmoitetun lukumäärän mukaan.

Ilmoittautuminen ”Kinky Boots”

Ilmoittautumisessa täytettävä kysytyt kohdat, tähdellä merkity ovat pakollisia.

Mikäli ilmoitat sähköpostiosoitteen, niin ilmoita haluatko siihen ilmoituksia tulevaisuudessa senioritapahtumista.

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.

Kevätretki Hankoon 13.5.2019

Tutustumme opastetulla retkellämme Rintamamuseoon. Hangon kirkossa vietämme herkän hetken sotahistorian ja pianomusiikin merkeissä ja teemme kierroksen Hangon kaupungissa tutustuen muun muassa siirtolaishistoriaan.

Hinta: 64€

Hinta sisältää yllä olevan ohjelmaan sekä aamukahvit, lounaan ja bussikuljetuksen.

Ilmoittautuminen 22. huhtikuuta 2019 mennessä liiton kotisivuilla olevalla kaavakkeella tai tekstiviestillä puh. 040 5240303 (Huom! Vain ne, joilla ei ole internetiä käytössään!). Muista mainita mahdollinen erityisruokavalio.

Tiedoksi, että jos retken peruuttaa eräpäivän jälkeen, niin maksettua retkimaksua ei palautetta, koska kohteet perivät maksut ilmoitetun lukumäärän mukaan.

Ilmoittautuminen ”Kevätretki Hankoon”

Ilmoittautumisessa täytettävä kysytyt kohdat, tähdellä merkity ovat pakollisia.

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.