Senioritoiminta

Liiton seniorityöryhmä perustettiin 2.2.2000. Sen lisäksi toimii paikallisia senioriryhmiä. Senioriydintyöryhmä, joka toimii pääkaupunkiseudulla, suunnittelee senioreille yhteistä toimintaa: matkoja, tutustumiskäyntejä, teatterikäyntejä, kuntoutustapahtumia jne. Ilmoittautumiset ottaa vastaan liiton järjestösihteeri ja niistä ilmoitetaan Bioanalyytikko-lehdessä ja Senioritoiminta-sivulla.

Kesän 2017 ohjelma

Samppalinna kutsuu! Tervetuloa kesäteatterimatkalle Turkuun 12.8.2017!

Musiikintäyteinen komedia RAKKAUDEN AUTOKORJAAMO vie meidät Jormalan kylään Kari Takalon autokorjaamoon, jossa kaikki on leppoisaa, kunnes pihaan kaartaa keikkabussi. Karin ja hänen korjaamossa työskentelävän tyttärensä arki menee päälaelleen eikä Trio Kasanovan vierailusta jää osattomaksi muukaan kylän väki....

RAKKAUDEN AUTOKORJAAMO on riemastuttava kotimainen musiikkikomedia, jonka
pääosissa nähdään Ville Pusa, Viivi Pumpanen, Antti L.J Pääkkönen, Sami Hintsanen ja Heikki Silvennoinen.

Nyt voit lähteä mukaan iloiselle bussimatkalle nauttimaan hauskasta kesäteatterista, maukkaasta ruuasta ja hyvästä seurasta. Bussi Samppalinnan kesäteatteriin Turkuun lähtee 12.8.2017 klo 10.00 Kiasman tilauspysäkiltä. Ruokailemaan pysähdymme Salossa Lehmirannan lomakeskuksessa. Teatteriesitys alkaa Samppalinnassa klo 15.00. Kotimatkalle suuntaamme esityksen jälkeen ja Helsingissä olemme noin klo 20.

Matkan 72 € hintaan sisältyy bussimatka Helsinki – Turku – Helsinki, lounas noutopöydästä, teatterilippu, leivoskahvit Samppalinnassa ja matkanjohtajien palvelut. Matkanjohtajina toimivat Carita Saviaro ja Juha Hytönen.

Ilmoittautumiset ja maksut 13.7.2017 mennessä. Ilmoittautumiset 30.6.2017 mennessä Bioanalyytikkoliiton toimistoon sähköpostilla toimisto(at)bioanalyytikkoliitto.fi, aiheotsikkona: Samppalinna, puhelimitse kesäkuussa (toimisto kiinni heinäkuun). Tilinumeron saat ilmoittautuessasi.

Toimisto on suljettu heinäkuussa, joten silloin ilmoittautumiset tekstarilla 0443685607 tai caritasaviaro(at)gmail.com

Tervetuloa mukaan ystäviesi kanssa!

Syksyn 2017 ohjelma

MATILDAN TAIKA -­kulttuuripaketti 26.9.2017!

Syysretkellä 26.9.2017 tutustumme Mathildedalin ruukkikylään ja sen historiaan. Kylä edustaa 1800– luvun ruukkia punamulta taloineen, kartanomiljöineen ja vanhoine tehdasrakennuksineen upean luonnon ja meren äärellä.

Lähtö: klo 8.00 Kiasmalta
Ohjelma: Nautimme kahvit leivonnaisella kahvila Kyläkonttorissa, joka sijaitsee 1850–luvulta peräisin olevassa muuntaja –rakennuksessa meren äärellä. Pienen kävelyretken aikana tutustumme ruukkitehdasalueen vanhoihin rakennuksiin ja niiden historiaan oppaan johdolla. Kurkistamme Teijon alueen ruukkien historiaan ja tähän päivään, sekä vierailemme Teijon Tehtaat Vuosisatojen Saatossa historianäyttelyssä, jossa on esillä Teijon alueen ruukeissa valmistettuja koneita ja laitteita. Vierailemme myös Teijon kirkossa.Lounastamme ravintola Ruukin Krouvissa, joka on kunnostettu vanhaa kunnioittaen entiseen karkaisimo–rakennukseen.

Ilmoittautuminen ja retken hinta 55 € maksettava 9.9.17 mennessä. Tilinumeron saa ilmoittautuessa Bioanalyytikkoliiton toimistoon. Ilmoittautumisen yhteydessä ilmoita sähköpostiosoite sekä puhelinumero, josta sinut tavoittaa tarvittaessa.

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Myrskyluodon Maija 21.10.2017 klo 13.00

Helsingin kaupungin teatterin suuri näyttämö
Eläintarhantie 5, Helsinki

Rooleissa:  Laura Alajääski, Aaro Wichmann, Sari Haapamäki, Helena Haaranen, Sofia Hilli, Anna-Maija Jalkanen, Juha Jokela, Kirsi Karlenius, Jyrki Kasper, Aksinja Lommi, Kai Lähdesmäki, Kari Mattila, Heidi Naakka, Unto Nuora, Jukka Nylund,Emilia Nyman, Sami Paasila, Mikko Paloniemi, Tiina Peltonen, Raili Raitala, Matti Olavi Ranin, Leena Rapola, Matti Rasila, Eero Saarinen, Inka Tiitinen, Antti Timonen, Marjut Toivanen, Kaisa Torkkel, Leenamari Unho, Mikko Vihma

Lapset: Henrik Björklund, Luca Elshout, Jenni Haapanen, Ohto Heiskanen, Anton Hietalahti, Helmi Hänninen, Kaapo Kallio, Kaspian Kallio, Ella Niinistö, Pablo Ounaskari, Lotta Pesonen, Aada Punakivi, Miska Sagulin, Elsa Tapani, Kasperi Virta. Ohjaus Kari Rentola, musiikin sovitus Arttu Takalo ja sanoitukset Maija Vilkkumaa

Ilmoittautuminen ja lipun hinta 73 € maksettava 13.9.17 mennessä. Tilinumeron saa ilmoittautuessa Bioanalyytikkoliiton toimistoon. Ilmoittautumisen yhteydessä ilmoita sähköpostiosoite sekä puhelinumero, josta sinut tavoittaa tarvittaessa.