Senioritoiminta

Liiton seniorityöryhmä perustettiin 2.2.2000. Sen lisäksi toimii paikallisia senioriryhmiä. Senioriydintyöryhmä, joka toimii pääkaupunkiseudulla, suunnittelee senioreille yhteistä toimintaa: matkoja, tutustumiskäyntejä, teatterikäyntejä, kuntoutustapahtumia jne. Ilmoittautumiset ottaa vastaan liiton järjestösihteeri ja niistä ilmoitetaan Bioanalyytikko-lehdessä ja Senioritoiminta-sivulla.

Kevään 2017 ohjelma

Suomen Kansallisteatterin kulttuurikierros 9.3.2017 klo 15-17

Osoite: Läntinen teatterikuja 1, Helsinki
Kansallisteatterin seinät huokuvat suomalaisen teatterin historiaa ja pursuavat taideaarteita.
Ilmoittautuminen 24.2.2017 mennessä. Kierroksen hinta 120 €/ryhmä. Mukaan pääsevät 30 nopeinta kulttuurin ystävää.

Ennen kulttuurikierroksen alkua on mahdollisuus lounastaa Ravintola Kitzens:issä (Mikonkatu 23, Helsinki). Pöytä on varattu klo 13-14.30. Lounaan hinta 12 € (maksetaan itse paikan päällä).

Ilmoittautuessasi anna yhteystietosi puh numero ja / tai email osoitteesi, jotta sinut tavoittaa tarvittaessa. Ilmoittautuessasi kierrokselle kerro osallistutko lounaalle.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Tenorit liemessä, Helsingin kaupungin teatterin Areena-näyttämöllä 8.4.2017 klo 13

Osoite: Hämeentie 2, Helsinki
Rooleissa: Riitta Havukainen, Jonna Järnefelt, Oona Airola, Taneli Mäkelä, Iikka Forss, Eero Saarinen, Santeri Kinnunen
Suomennos: Reita Lounatvuori, Ohjaus Jaakko Saariluoma
Ilmoittautuminen 27.2.2017 mennessä. Liput 43 € maksetaan 27.2.2017 mennessä ilmoittautumisen yhteydessä annetulle tilille.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Kevätretki Lahteen 23.5.2017

Lähtö Helsingin Kiasmalta klo 8.00 punaisella bussilla, paluu n. klo 17.
Ohjelma: Aamukahvi Sibeliustalon ravintolassa ja talokierros Sibeliustalossa, kiertoajelu Lahti-Hollola, mahdollisesti käynti Hollolan kirkossa, lounas ravintola Lokissa ja Hennalan lääketieteellinen museo.
Ilmoittautuminen ja maksu 8.5.17 mennessä. Hinta 65 € maksetaan 8.5.17 mennessä ilmoittautumisen yhteydessä annetulle tilille. Ilmoita mahdolliset ruoka-allergiat