#BOOP2021

Suomen Bioanalyytikkoliitto ry järjestää Valtakunnallisen Opiskelijoiden Opintopäivän #BOOP2021-tapahtuman Turussa 20.3.2021!

Luvassa luentoja, verkostoitumista, uratarinoita, työnantajaesittelyjä, Vuoden 2021 Bioanalyytikko-opiskelijan julkaistaminen, haalarimerkkikilpailun voittajan palkitseminen sekä maistuvia tarjoiluja! Lisätietoa ja ilmoittautuminen tulossa syksyn 2021 aikana!

Suunnittele #BOOP2021 -opintopäivälle haalarimerkki

Bioanalyytikkoliiton opiskelijajäsen - suunnittele Valtakunnallisen Bioanalyytikko-opiskelijoiden Opintopäivälle eli #BOOP2021 -opintopäivälle haalarimerkki!

Merkistä tulee löytyä joko liiton logo tai teksti Suomen Bioanalyytikkoliitto ry tai SBL ry sekä #BOOP2021 ja… siinäpä se. Loput saat suunnitella itse! Sinun ei tarvitse olla mestaripiirtäjä. Loistava ideakin merkistä voidaan toteuttaa. Lähetä luonnoksesi/ideasi meille toimisto(at)bioanalyytikkoliitto.fi tai WhatsAppiin 0503026504 viimeistään 8.11.2020! Muista lisätä myös yhteystietosi.

Liiton opiskelijatyöryhmä valitsee äänestykseen 3 parasta ehdotusta, joista opiskelijat pääsevät äänestämään toteutettavaa haalarimerkkiä.

Tuotantoon äänestetty luonnos/idea palkitaan ilmaisella osallistumisella #BOOP2021 -opintopäivälle 20.3.2021. Tuotantoon valitusta kuvasta/ideasta ei makseta sen lähettäneelle erillistä tekijänoikeuspalkkiota em. palkinnon lisäksi ja voittaja kuvan/idean käyttöoikeus siirtyy Suomen Bioanalyytikkoliitto ry:n käyttöön. Myös kuvan viimeistely painokuntoon tapahtuu Bioanalyytikkoliiton toimesta.

Kaikki opintopäivään osallistuvat saavat itselleen haalarimerkin!

Suunnittelukilpailuun osallistuminen edellyttää Suomen Bioanalyytikkoliitto ry:n opiskelijajäsenyyttä ja jäsenyyden on oltava voimassa vähintään 31.3.2020 asti. Bioanalyytikkoliiton opiskelijajäsenyys on ilmainen koko opiskeluiden ajan.