Sähköinen portfolio LabTori

LabToriin kirjautumalla saat myös Bioanalyytikkoliiton jäsenkortin. Jäsenkorttia voit käyttää joko sähköisesti tai tulostaa paperille. Muutamissa jäseneduissa tarvitaan jäsenkorttia.

LabTori- Osaaminen näkyväksi!

Palvelu sisältää sähköisen portfolion

Nyt on mahdollisuus tallentaa yhteen paikkaan  koulutukset, pätevyydet, työhistoria eli CV. Voit myös ladata valokuvan ja lyhyen kuvauksen itsestäsi. Palveluun on tulossa mahdollisuus tallentaa esim. todistuksia PDF- muodossa. LabTorissa olevaa portfoliotasi ei kukaan ulkopuolinen pääse näkemään.

Palvelu kohtauttaa työnantajan ja työntekijän

Työnantajat ilmoittavat alan työpaikoista ja sijaisuuksista palveluun ja työnhakijat voivat hakea niitä helposti palvelun kautta. CV päivittyy automaattisesti tehdyistä töistä. Palvelun kautta saat työpaikkailmoitukset halutessasi sähköpostiisi tai tekstiviestillä - hakuvahdin asetuksista voit muokata millon ja mistä haluat töitä. Työantajat pääsevät näkemään portfoliosi vasta siinä vaiheessa, kun olet hakenut avoinna olevaa työtä!

LabTori sisältää myös Bioanalyytikkoliiton jäsenkortin

Voit halutessasi todistaa jäsenyytesi näyttämällä sähköisen jäsenkortin esim. puhelimestasi. Halutessasi voit tulostaa jäsenkortin paperisena palvelun kautta. Muistathan hyödyntää Bioanalyytikkoliiton tarjoamat jäsenedut!

Näin aloitat portfolion kokoamisen

1) kirjaudu portfolioon labtori.vara.jobs

2) jäsennumerosi on käyttäjätunnus ja salasanana toimii postinumerosi

3) aloita portfolion kokoaminen täyttämällä henkilötiedot, koulutukset, kurssit, työhistoriasi. Voit milloin vain keskeyttää portfolion täyttämisen ja jatkaa myöhemmin.

En muista käyttäjätunnusta? Ongelmia portfolion täyttämisessä?

Ota yhteyttä toimisto(at)bioanalyytikkoliitto.fi tai 050 302 6504!

Työpaikkailmoitukset

Löydät avoimena olevat työpaikat kohdasta "Avoimet työpaikat".